2 Δεκεμβρίου 2010

Καλό ταξίδι κύριε Γιάννη!

Στις 1 Δεκεμβρίου ο κύριος Γιάννης (Φουράκης) στις 7.00 μμ έφυγε από αυτόν τον υλικό κόσμο.
 Πραγματικά δεν ήθελα να γράψω τίποτα σχετικά με αυτό το θέμα γιατί αν έγραφα θα ήταν σαν να δεχόμουν αυτό που έγινε και δε μπορώ να το δεχτώ.
Όμως νιώθω μια υποχρέωση να γράψω πόσο καλός και ευγενικός άνθρωπος υπήρξε σε αυτή την ζωή.
Πάντα μας δεχόταν στο γραφείο του με χαμόγελο, μας μιλούσε, δεν ήταν κομπλεξικός, ήταν αυστηρός εκεί που έπρεπε, είχε χιούμορ. Απλά ένας καταπληκτικός άνθρωπος.  Αν κ δεν θυμάμαι τον ένα παππού μου που πρόλαβα ζωντανό (έφυγε κ αυτός από την ζωή όταν ήμουν 3-4) ο κύριος Γιάννης πραγματικά τον ένιωθα σαν παππού μου, που θα συμβούλευε, θα νοιαζόταν.
Κύριε Γιάννη σας ευχαριστώ πολύ που βρεθήκατε στον δρόμο μου, σας εύχομαι καλό ταξίδι από τα βάθη της καρδιάς μου, και εύχομαι να μπορέσουμε κάποια στιγμή να ξανασυναντηθούμε -είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρουμε.








1 σχόλιο:

NOSTOS είπε...

Ηταν πιστευω απο τους λιγους που με τις γνωσεις του,την αγαπη γιάυτο που εκανε και το ηθος του,που ταραζε τα λημναζοντα νερα του κατεστημενου επιστημονικου και οχι μονο κοσμου..Σιγουρα θα μας λειψει η παρουσια του και αυτα που αντιπροσωπευε.Το εργο του δεν πρεπει να παει χμενο θα πρεπει να μελετηθει και να αναλυθει απο αυτους που πραγματικα πιστευαν σε αυτον.Ειμαι σιγουρος οτι θα τον συναντησουμε και παλι σε αλλους κοσμους και συμπαντα.Καλο σας βραδυ κι ευχαριστω για την φιλοξενια σας εδω.