25 Ιουλίου 2008

Το μυστικό της επιτυχίας

καλημέρα σας...
Σήμερα αξιώθηκα να δω την ταινία step up ΙΙ, πολύ όμορφη ταινία, με πολύ πάθος για τον χορό...
Δεν ξέρω αν φταίνε οι ταινίες ή αν εγώ δεν πάω καλά, αλλά κάθε ταινία με βάζει σε σκέψεις και μιας και δεν είναι εδώ η αδερφή μου- που πήγε στην Κοζάνη για το ΠΣΚ, θα πω γράψω τις σκέψεις μου εδώ...
θα έχω την ψευδαίσθηση ότι θα τις διαβάσει και κάποιος^^
Που λέτε συνειδητοποίησα ότι όταν ένας άνθρωπος κάνει αυτό που αγαπάει τότε πετυχαίνει. Δεν μπορούσα να δεχτώ ότι για κάτι μπορεί να υπάρχουν πολλά ταλέντα, βέβαια κατάλαβα ότι δεν είναι κακό να είναι πολύ άνθρωποι καλοί στο τραγούδι ή στον χορό ή στην ζωγραφική, την ηθοποιία κλπ...
Όλοι όσοι έχουν μείνει πραγματικά στην ιστορία είναι γιατί αγαπούσαν αυτό που έκαναν, το αγαπούσαν και δόθηκαν σε αυτό...
Όμως δεν ξέρω, έχουν όλοι οι άνθρωποι κάποιο ταλέντο και αν έχουν πως θα το ανακαλύψουν;
φαντάζεσαι κάποιος που θέλει να μάθει που έχει ταλέντο να ξεκινήσει και να χαραμίσει την ζωή του από εδώ κι από εκεί δοκιμάζοντας τα πάντα μέχρι να δει τι πραγματικά αγαπάει;
θέλω να πιστεύω ότι κάποιος τρόπος υπάρχει, κάτι μέσα μια φωνή ίσως μας φωνάζει τι πραγματικά αγαπάμε και σε τι πραγματικά είμαστε καλοί...
Για να κάνω μια ψυχανάλυση (η άσχετη :P) στον εαυτό μου, αυτοί οι προβληματισμοί δημιουργούνται διότι ψάχνω και εγώ ακόμα να βρω σε τι είμαι καλή. Γιατί νομίζω (διότι δεν μπορώ να είμαι σίγουρη για τίποτα) ότι σε κανέναν δεν θα άρεσε να είναι βάρος στην κοινωνία, να μην μπορεί να προσφέρει τίποτα.
ο καθένας μας μπορεί να κάνει και κάτι, είναι καλός σε κάτι και με αυτόν τον τρόπο θα προσφέρει και θα το ευχαριστιέται κιόλας γιατί θα του αρέσει η δουλειά του...
Οπότε καταλήγουμε ότι το μυστικό της επιτυχίας είναι η αγάπη σε αυτό που κάνεις και η εξάσκηση..
Αλλά εδώ σε θέλω κάβουρα πως βρίσκεις τι είναι αυτό που αγαπάς;


Προβληματισμένη
Άντη

και για το τέλος ένα καταπληκτικό κομμάτι της Sarah Brightman

Δεν υπάρχουν σχόλια: